تبلیغات
بیایید،بخوانید،ببرید - بخور و لاغر شو!!!!!!
بخور و لاغر شو !
بخور و لاغر شو !

رژیم غذایى و لاغر شدن مسئله اى است كه امروزه همه جهانیان را گرفتار خود كرده است، بیشتر افراد تصور مى كنند براى لاغر شدن باید دست از غذا خوردن بكشند، اما مى توانید با صرف نوشیدنى ها و غذاهاى مناسب، متابولیسم بدن خود را بالا برده و كالرى بسوزانید، زیرا میزان كالرى مواد غذایى اهمیت دارد، بنابراین با مصرف موادغذایى چربى سوز و یك برنامه ورزشى متعادل و منظم وزن دلخواه خود را داشته باشید.

آب ها

مطالعات نشان مى دهد، نوشیدن آب موجب كاهش وزن مى شود. متابولیسم بدن با نوشیدن هشت لیوان آب در روز ۳۰ درصد افزایش پیدا مى كند، علاوه بر این موجب كاهش اشتها و دفع سدیم و سموم بدن و از بین رفتن نفخ و باد شكم مى شود.

سیب و گلابى

مطالعات نشان مى دهد، افراد چاقى كه در رژیم غذایى خود سیب و گلابى را گنجانده اند، نسبت به افراد دیگر بیشتر وزن كم مى كنند. این دو میوه سرشار از فیبر است و چون كم كالرى بوده، موجب برطرف شدن احساس گرسنگى مى شود.

گریپ فروت

این میوه سرشار از ویتامین C است و موجب پائین آمدن سطح انسولین خون و در نتیجه كاهش وزن مى شود، بنابراین سعى كنید با هر وعده غذایى نصف گریپ فروت بخورید.

محصولات لبنى كم چرب

مطالعات نشان مى دهد، محصولات لبنى به كاهش وزن كمك مى كند. به عنوان مثال ماست كم چرب منبع غنى از كلسیم است كه مى تواند به كاهش وزن كمك كند، بنابراین مواد لبنى كم چرب را سه تا چهار وعده در رژیم غذایى خود بگنجانید.

كلم بروكلى

این سبزى سرشار از كلسیم و ویتامین C است، علاوه بر این داراى مقادیر زیادى ویتامین A و فیبر است. این سبزى نه فقط با چربى ها مقابله مى كند بلكه حاوى موادى است كه سیستم ایمنى بدن را تقویت و از شما در برابر بیمارى ها محافظت مى كند.

آرد جو

جو از بهترین انواع كربوهیدرات ها، منبع غنى از فیبر و حلال چربى و مقابله كننده با كلسترول است. این ماده غذایى معده را به خوبى پر نگه مى دارد و انرژى لازم را براى انجام فعالیت هاى بدن تأمین مى كند.

فلفل

خوردن فلفل تند متابولیسم بدن را افزایش مى دهد و موجب كاهش اشتها مى شود. «كپساى سین» كه ماده موجود در فلفل است، بدن را براى ترشح بیشتر هورمون هاى استرس تحریك مى كند و این عمل متابولیسم را بالا مى برد و در نتیجه كالرى بیشترى مى سوزانید.

سوپ و چاى سبز

اگر قبل از غذا، به عنوان پیش غذا یك كاسه سوپ بخورید، هم كمتر غذا مى خورید و هم سریع تر چربى مى سوزانید. سوپ در كاهش اشتها نقش بسیار مؤثرى ایفا و گرسنگى را برطرف مى كند. چاى سبز هم متابولیسم بدن را افزایش مى دهد و موجب كاهش وزن مى شود، علاوه بر این در روحیه هم تأثیر مثبت دارد و از بروز بیمارى هاى قلبى و سرطان جلوگیرى مى كند.




Admin Logo
themebox Logo